• Bark opony

    Jest to strefa opony, w której bieżnik łączy się ze ścianą boczną. Jego kształt wpływa na charakterystykę jazdy w zakręcie i przyczepność.

  • Bezdętkowa opona

    Słowo „bezdętkowa” określa oponę, która nie wymaga stosowania dętki. Jest to konstrukcja wykorzystująca gumową kapę znajdującą się wewnątrz powłoki utrzymującą ci... Czytaj więcej

  • Bezpieczne opony

    Kierowca powinien posiadać samochód wyposażony w dobre opony o odpowiednio głębokim bieżniku. Opony z bieżnikiem płytszym niż 1,6 mm nie zapewniają bezpieczeństwa na mokrej drodze ... Czytaj więcej

  • Bieżnik

    Jest to część opony, która wchodzi w kontakt z nawierzchnią i odpowiada za jej przyczepność. Obejmuje czoło i bark opony. W zależności od przeznaczenia opon, bieżnik może mieć r&... Czytaj więcej

  • Bok opony

    Jest to część opony zlokalizowana między barkiem a stopką. Na zewnętrznych powierzchniach boków są umieszczone wszystkie oznaczenia charakteryzujące daną oponę.

  • Błotno-śnieżne opony

    Opony wykonane zazwyczaj z bardziej miękkich gatunków gumy zaopatrzone w specjalnie wyprofilowany bieżnik o dużej ilości lamelli zapewniający dobrą przyczepność na śniegu i błocie ... Czytaj więcej

© Copyright 2020 Netcar SERWIS. Szablon: QuanticaLabs